Jautājumi un atbildes

📦 Pasūtījumi

Kā veikt pasūtījumu InternetAptieka.lv mājaslapā?

  • Izvēlieties sev vēlamās preces un pievienojiet tās grozam.
  • Kad pirkumu grozs ir piepildīts, dodieties uz grozu, ievadiet atlaižu kodu, ja tāds ir pieejams vai ievadiet savas dāvanu kartes numuru. Šajā solī ir iespējams rediģēt savu pasūtījumu - pievienot preces vai noņemt liekās preces.
  • Nospiediet pogu "Pasūtīt".
  • Izvēlieties opciju "Iepirkties bez reģistrēšanās" vai reģistrējiet savu profilu InternetAptieka.lv, aizpildot visu nepieciešamo informāciju.
  • Ja Jums jau ir izveidots profils InternetAptieka.lv mājaslapā, ievadiet savu lietotājvārdu un paroli un nospiediet pogu "Ienākt", vai izmantojiet savu Gmail kontu, lai ienāktu savā profilā.
  • Nākošajā solī Jums ir jāievada visa nepieciešamā piegādes informācija un jāizvēlās piegādes veids. Ar piegādes veidiem var iepazīties šeit (https://internetaptieka.lv/piegades-noteikumi).
  • Ja visa ievadītā informācija ir pareiza, tad nospiediet pogu "Uz apmaksu". Izvēlieties apmaksas veidu un pabeidziet savu pasūtījumu.
  • Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu, ka pasūtījums tiek apstrādāts.

Kad pasūtījums būs gatavs, atkarībā no izvēlētā piegādes veida:

  • Jūs saņemsiet SMS, ka pasūtījums ir pieejams aptiekā, pakomātā, pasta nodaļā vai paku saņemšanas punktā.
  • Zvanu no kurjera, ka pasūtījums ir piegādāts uz Jūsu norādīto adresi.

Vai pēc pasūtījuma veikšanas es saņemšu apstiprinājumu?

Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet e-pasta vēstuli ar pasūtījuma apstiprinājumu.

Kādas ir pieejamās maksājumu metodes?

Par pasūtījumiem iespējams norēķināties ar šādām maksājumu metodēm:

  • SEB banka;
  • Swedbanka;
  • Citadele banka;
  • Luminor banka;
  • Veicot pārskaitījumu no jebkuras bankas;
  • Maksājums ar VISA, MasterCard, Maestro vai Visa Electron;
  • Skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī pie kurjera;
  • eriga.lv norēķinu sistēma Rīgas domes izglītības un kultūras departamentam (pirms pirkuma informēt).

Vairāk informāciju par maksājumu veidiem iespējams uzzināt šeit https://internetaptieka.lv/apmaksa

Vai ir droši veikt maksājumus internetā?

Pirms jebkura pasūtījuma veikšanas pārliecinieties, ka mājaslapa ir droša. InternetAptieka rūpējas par savu klientu drošību un apstiprina, ka visi maksājumi, kas ir veikti mājaslapā, ir droši.

Rūpējoties par Jūsu datu drošību, sadarbojamies ar vadošo Eiropas elektonisko darījumu nodrošinātāju Worldline.

Vairāk uzziniet par mūsu maksājumu drošību te https://internetaptieka.lv/maksajumu-drosiba

Vai ir iespējams mainīt piegādes adresi, ja pasūtījums jau ir apstiprināts?

Piegādes adresi nav iespējams mainīt jau apstiprinātam pasūtījumam. Ja vēlaties mainīt piegādes adresi, tad veiktais pasūtījums ir jāatceļ un jāveic jauns pasūtījums. Pasūtījumu var anulēt, zvanot uz +371 67840809, vai rakstot uz e-pasta adresi [email protected], norādot savu pasūtījuma numuru.

Vai ir iespējams mainīt pasūtījuma saturu, ja pasūtījums ir apstiprināts?

Kad pasūtījums ir apstiprināts to nav iespējams labot. Kā arī pasūtījumus nav iespējams apvienot.

Vai var atcelt pasūtījumu, ja tas vēl nav nosūtīts?

Atcelt pasūtījumu ir iespējams, zvanot uz +371 67840809, vai rakstot uz e-pasta adresi [email protected]. Ja pasūtījums ir apstrādāts noliktavā, tad to atcelt nebūs iespējams.

Vai var veikt pasūtījumu, zvanot uz info tālruni?

Pasūtījumus, kas veikti zvanot, nepieņemam. Visus pasūtījumus ir iespējams veikt tikai InternetAptieka.lv mājaslapā.

Vai ir iespējams veikt pasūtījumu uz citām Eiropas valstīm?

Piegādājam preces arī uz Igauniju un Lietuvu.

Vai var iegādāties preces, kas ir paredzētas citam cilvēkam?

InternetAptieka.lv ir iespējams iegādāties preces citam cilvēkam, norādot saņēmēja adresi un kontakttālruni.

Kā rīkoties, ja pasūtījumā iztrūkst kāda prece?

Ja ir gadījusies šāda situācija, lūgums, sazināties ar InternetAptieka.lv klientu apkalpošanas darbiniekiem, rakstot e-pasta vēstuli [email protected], norādot pasūtījuma numuru un iztrūkstošās preces.

Kā rīkoties, ja saņemtā prece ir sabojāta?

Ja esat saņēmuši sabojātu preci, lūgums, sazināties ar InternetAptieka.lv klientu apkalpošanas darbiniekiem, rakstot e-pasta vēstuli [email protected], norādot savu pasūtījuma numuru.

🚚 Piegāde

Cik ilgā laikā ir iespējams saņemt pasūtījumu?

  • Ja pasūtījums ir veikts līdz 12:00, piegādāsim to nākamajā darba dienā visā Latvijā.
  • Ja pasūtījums ir veikts pēc 12:00 un brīvdienās, piegādāsim to aiznākamajā darba dienā visā Latvijā.

Kā pārbaudīt vai pasūtījums ir veikts pareizi?

Informāciju par pasūtījumu ir iespējams apskatīt saņemtajā apstiprinājuma e-pasta vēstulē. Vai apmeklējot savu InternetAptieka.lv profilu.

Kā var izsekot savu pasūtījumu?

Jūs saņemsiet no piegādātāja e-pasta vēstuli, kurā būs norādīts links, uz kura uzspiežot, būs iespēja izsekot savam pasūtījumam.

Kā rīkoties, ja pasūtījums ir gatavs saņemšanai, bet nav saņemta īsziņa?

Sazinieties ar [email protected], e-pasta vēstulē norādot savu pasūtījuma numuru.

Ja ir kļūdaini norādīta piegādes adrese, piegādes veids vai telefona numurs, vai to ir iespējams mainīt?

Kad pasūtījums ir apstiprināts, mēs diemžēl vairs nevaram mainīt piegādes adresi vai piegādes veidu.

Ja kļūdaini ir norādīts tālruņa numurs, tad nekavējoties sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz +371 67840809.

Ņemiet vērā, ka pasūtījumu daudzuma dēļ mēs nevarēsim nomainīt Jūsu kontakttālruni.

Kā rīkoties, ja pasūtījums nav piegādāts norādītajā laikā?

Lūdzam, sazināties ar mums, zvanot +371 67840809 vai rakstot uz [email protected], norādot savu pasūtījuma numuru.

Kādi piegādes veidi ir pieejami InternetAptieka.lv ?

InternetAptieka.lv piedāvā plašu piegādes veidu izvēli:

  • SmartPosti termināļi un saņemšanas punki
  • Omniva pakomāts
  • Unisend pakomāts
  • Latvijas Pasta pakomāti
  • Latvijas Pasts pasta nodaļas
  • DPD paku skapis
  • DPD kurjers
  • Venipak pakomāts
  • Venipak kurjers
  • Venipak vakara piegāde ar kurjeru
  • Venipak piegāde Rīgā šodien
  • Saņemšana InternetAptieka aptiekā

Vairāk ar piegādes iespējām varat iepazīties te https://internetaptieka.lv/piegades-noteikumi

Vai ir pieejama ekspress piegāde?

IntertAptieka piedāvā ekspress piegādi ar Venipak kurjeru Rīgā dažu stundu laikā.

Vairāk uzziniet šeit https://internetaptieka.lv/piegades-noteikumi

Kā tiek nodrošināta zāļu piegāde, ja tās ir jātur noteiktā temperatūrā?

InternetAptieka nenodrošina zāļu piegādi, kuras nepieciešams uzglabāt īpašā temperatūrā.

Vai pasūtījumi tiek piegādāti arī ārpus Latvijas?

Mēs piegādājam sūtījumus arī uz Lietuvu un Igauniju.

Kādas ir piegādes izmaksas un cik ilgs ir piegādes laiks?

Ar piegādes izmaksām un piegādes laikiem var iepazīties šeit https://internetaptieka.lv/piegades-noteikumi

Vai piegāde ir bez maksas, ja pasūtījums ir virs noteiktas summas?

Minimālā pasūtījuma summa atšķiras no katra piegādātāja. Ar piegādātāju minimālā pasūtījuma summām var iepazīties te https://internetaptieka.lv/piegades-noteikumi

Vai ir pieejama medikamentu piegāde uz mājām?

Ir iespējams iegādāties medikamentus ar piegādi uz mājām. Vairāk uzziniet šeit https://internetaptieka.lv/medikamentu-piegade2

💳 Apmaksa

Vai InternetAptieka.lv ir iespējams veikt apmaksu ar Dāvanu karti?

Jā, ir iespējams veikt apmaksu ar InternetAptieka dāvanu karti. Pie apmaksas lauka ievadiet Dāvanu kartes numuru.

Vai juridiskā persona var iepirkties InternetAptieka.lv mājaslapā, apmaksājot rēķinu?

Juridiskā persona var iepirkties InternetAptieka mājaslapā, atzīmējot pie kontaktinformācijas "Juridiskā persona".

Kā rīkoties, ja atlaižu kods uzrādās kā nederīgs?

Ir vairāki iemesli kādēļ atlaižu kods var uzrādīties kā nederīgs:

  • kodam ir beidzies derīguma termiņš;
  • kods jau ir ticis izmantots;
  • kods ir nepareizi ievadīts.

Ja neviens no augstāk minētajiem punktiem nav īstais iemesls, tad, lūdzam, Jūs sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu, zvanot +371 67840809, vai rakstot [email protected]

Cik ilgā laikā tiks saņemta naudas atmaksa par atgriezto pasūtījumu?

InternetAptieka vēlas nodrošināt saviem klientiem pēc iespējas labāku servisu, tādēļ cenšamies veikt naudas atmaksu uz pircēja kontu pēc iespējas ātrāk.

Naudas atmaksas oficiālais termiņš ir 14 dienas.

🛍️ Preces

Kā rīkoties, ja vēlos ātri saņemt noteiktas zāles vai produktus?

Jums ir jāveic pasūtījums mūsu mājaslapā. Pie piegādes informācijas izvēlieties opciju Venipak "Piegāde šodien Rīgā".

Ņemiet vērā, ja pasūtījums ir veikts līdz 10:00, piegāde tiks veikta Rīgā līdz 17:00.

Ja pasūtījums ir veikts līdz 12:00, tad piegāde tiks veikta Rīgā līdz 20:00.

Bet pasūtījumi, kas veikti pēc 12:00 un brīvdienās, tiks piegādāti aiznākamajā darba dienā.

Vai medikamenti un uztura bagātinātāji ir pieejami, ja tie ir nepieciešami steidzami?

Pārliecinieties, ka Jūsu izvēlētās preces ir pieejamas InternetAptieka.lv mājaslapā. Ja preces ir pieejamas, tad veiciet pasūtījumu un apmaksu, un norādiet piegādi Venipak Rīgā šodien. Piegāde tiks veikta dažu stundu laikā.

Vairāk informāciju par piegādi varat uzzināt te https://internetaptieka.lv/piegades-noteikumi

Vai InternetAptiekā ir pieejami tikai medikamenti, vai arī veselības preces un produkti?

InternetAptieka.lv ir iespējams iegādāties vairāk kā 8400 produktus. Produktu klāstā ir pieejami medikamenti, uztura bagātinātāji, kosmētika, medicīnas ierīces un daudz kas cits.

Kā uzzināt, vai produkts ir autentisks un sertificēts?

Par produktu autentiskumu un sertifikātiem ir iespējams uzzināt mājaslapā. Ja šāda informācija nekur nav norādīta, tad iesakām neiegādāties preces šādā tīmekļa vietnē.

InternetAptieka garantē, ka visas piedāvātās preces ir kvalitatīvas, LR reģistrētas un 100% oriģinālas.

Vai man ir nepieciešama ārsta recepte, lai iegādātos medikamentus internetā?

Ja vēlaties iegādāties uztura bagātinātājus vai bezrecepšu medikamentus, tad ārsta recepte nav nepieciešama.

InternetAptieka piedāvā iespēju iegādāties recepšu medikamentus mūsu aptiekā Dzirnieku ielā 26, Mārupē. Jums būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments un ārsta recepte.

Pirms tam Jūs varat sazināties ar mūsu farmaceitu, zvanot +371 20209252

Aptiekas darba laika:

P. - Pk.: 8.30-17.00

Se. - Sv.: Brīvdiena

Kāds derīguma termiņš ir kosmētikas līdzekļiem?

Prasības, kāda informācija obligāti jānorāda kosmētikas līdzekļu marķējumā, ir noteiktas regulas Nr. 1223/2009 par kosmētikas līdzekļiem (turpmāk – regula) 19.pantā.

Minimālais derīguma termiņš (skat.regulas19.panta 1.c punktu)

Norāda datumu (mēnesis un gads vai diena, mēnesis un gads). Pirms datuma norāda smilšu pulksteņa simbolu vai vārdus „Ieteicams līdz”.

Minimālais derīguma termiņš nav obligāti jānorāda kosmētikas līdzekļiem, kuru minimālais derīguma termiņš pārsniedz 30 mēnešus. Šādiem kosmētikas līdzekļiem norāda termiņu, kurā kosmētikas līdzeklis pēc tā iepakojuma atvēršanas ir drošs un tā lietošana patērētājam nevar nodarīt nekādu kaitējumu.

Šo informāciju, izņemot gadījumus, kad parametrs „derīguma termiņš pēc iepakojuma atvēršanas” ir nebūtisks, norāda ar atvērta trauciņa simbolu, kurš ir noteikts VII pielikuma 2.punktā un aiz kura norādīts termiņš (mēnešos un/vai gados).

Vairāk par kosmētikas līdzekļu derīguma termiņiem var uzzināt šeit - https://www.vi.gov.lv/lv/markejums?utm_source=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

🔁 Preču atgriešana

Kā var atgriezt preci?

Ja prece tika iegādāta internetā, tad preces atgriešana jāveic ar pakomātu starpniecību. Ar InternetAptieka pārstāvēto pakomātu sarakstu var iepazīties te https://internetaptieka.lv/piegades-noteikumi

Ja prece tika iegādāta aptiekā, tad to iespējams atgriezt tajā pašā aptiekā, uzrādot pirkuma čeku.

Ņemiet vērā, ka prece, kuru vēlaties atgriezt nedrīkst būt lietota, atvērta un preces iepakojums nedrīkst būt bojāts. Bezrecepšu medikamentus nepieņemam atgriešanai.

Vai ir iespējams atteikties no pasūtījuma?

Jūs varat atteikties no sava pasūtījuma, rakstot mūsu klientu servisam [email protected], norādot savu pasūtījuma numuru un banku, ko izmantojāt, lai veiktu pasūtījuma apmaksu.

Kā rīkoties, ja iegādātā ierīce ir bojāta vai nedarbojas?

Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu, rakstot e-pasta vēstuli uz [email protected], norādot pasūtījuma numuru, ierīces nosaukumu un defekta aprakstu. Bojātā ierīce tiks nosūtīta uz garantijas servisu.

Vai ir iespēja atgriezt atpakaļ aptiekā nopirktu medikamentu vai uztura bagātinātāju, ja tas nav lietots?

Diemžēl jāinformē, ka neviens normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai. Iesakām vienmēr konsultēties ar ārstu vai farmaceitu pirms zāļu iegādes, kā arī rūpīgi iepazīties ar zāļu lietošanas instrukciju.

Lai iegūtu informāciju par Latvijā reģistrētiem medikamentiem, iesakām apmeklēt arī tīmekļa vietni www.zva.gov.lv, kur sadaļā „reģistrs”, ierakstot attiecīgo zāļu nosaukumu sadaļā ‘humāno zāļu meklēšanas forma”, ir pieejama ne tikai interesējošo zāļu lietošanas instrukcija, bet arī šo zāļu apraksti.

Vienlaikus Inspekcija informē, ka uztura bagātinātāju uzraudzību un kontroli Latvijā veic Pārtikas un veterinārais dienests.

Sīkāku konsultāciju un skaidrojumu par zāļu kontroles jautājumiem iespējams saņemt pa tālruni 67357811 darba dienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00.

Vai varu atgriezt medikamentus aptiekai, ja pēc zāļu lietošanas ir alerģiska reakcija?

Diemžēl, jāinformē, ka neviens normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai, konstatējot alerģisku reakciju.

Konkrētajā gadījumā Inspekcija iesaka vērsties pie ārstniecības personas, kas medikamentus rekomendējusi vai farmācijas speciālista aptiekā, kurā medikamenti iegādāti un informēt par nevēlamo zāļu blakusparādību, lai speciālists, uzdodot pacientam jautājumus par zāļu lietošanu, atzīmētu visas nepieciešamās detaļas ziņojuma veidlapā „par neparedzētu vai būtisku zāļu blakusparādību”.

Ministru kabineta noteikumi Nr.47, II Ārstniecības personas, farmaceita un pacienta tiesības un pienākumi paredz:

"Pacientam ir tiesības ziņot Zāļu valsts aģentūrai vai zāļu reģistrācijas īpašniekam par iespējamām zāļu blakusparādībām (arī izmantojot šo noteikumu 2.pielikumā norādīto ziņojuma paraugu vai Zāļu valsts aģentūras tīmekļa vietni www.zva.gov.lv)."

Sīkāku konsultāciju par zāļu kontroles jautājumiem iespējams saņemt Veselības inspekcijā pa tālruni 67357811 darba dienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00.

🏷️ Akcijas un Lojalitātes programma

Kā iespējams iegūt atlaižu kodu?

Par aktīvajiem atlaižu kodiem iespējams uzzināt InternetAptieka.lv e-pasta izsūtnē, ja esat pierakstījies jaunumu saņemšanai.

Sekojot InternetAptieka.lv sociālajiem tīkliem - Facebook un Instagram.

Vai InternetAptieka.lv mājaslapā.

Kādām precēm darbojas atlaižu kods?

Atlaižu kods darbojas visām InternetAptieka.lv precēm, izņemot bezrecepšu medikamentiem, valsts kompensējamiem produktiem un speciālai bērnu pārtikai līdz 6 mēnešu vecumam.

Vai atlaižu kodus ir iespējams apvienot?

Diemžēl atlaižu kodi nesummējas.

Vairākus atlaižu kodus nav iespējams izmantot vienā pasūtījumā.

Ja vēlaties izmantot vairākus atlaižu kodus, tad būs jāveic dažādi pasūtījumi.

Kā var izmantot "Goda ģimenes karti", iepērkoties InternetAptieka.lv?

Kad veicat pirkumu InternetAptieka.lv mājaslapā, ievadiet "Goda ģimenes karte" numuru laukā "atlaižu kods".

Kas ir InternetAptieka lojalitātes programma?

InternetAptieka.lv piedāvā īpašas atlaides saviem lojālajiem klientiem.

Kā var nokļūt InternetAptieka.lv lojalitātes programmā?

Lojalitātes programmai ir pieejami 3 dažādi līmeņi:

  • Jauns un Daudzsološs -5%
  • Nobriedis un Pastāvīgs -6%
  • Mūsu Zelts -7%

Vairāk par lojalitātes programmas noteikumiem Jūs varat iepazīties šeit https://internetaptieka.lv/lojalitate

Kā pieteikties jaunumu un akciju saņemšanai e-pastā?

Lai pieteiktos InternetAptieka.lv jaunumiem e-pastā, ir jāieraksta savs e-pasts sākumlapas apakšā, un jānospiež “pieteikties”.

🎁 Dāvanu karte

Vai ir iespējams iegādāties Dāvanu karti InternetAptieka.lv mājaslapā?

Jā, pie mums ir iespējams iegādāties Dāvanu karti dažādās vērtībās. Vairāk uzzināsiet šeit https://internetaptieka.lv/davanu-kartes/internetaptiekalv-davanu-kartes

Vai Dāvanu kartei ir pieejama minimālā un maksimālā vērtība?

Piedāvājam iegādāties Dāvanu kartes ar minimālo vērtību 10€, maksimālo vērtību 50€.

Kāds ir Dāvanu kartes derīguma termiņš?

Dāvanu kartes derīguma termiņš ir 1 gads.

Vai ir iespējams pagarināt Dāvanu kartes derīguma termiņu?

Diemžēl Dāvanu kartes derīguma termiņu nav iespējams pagarināt.

Vai Dāvanu kartes summu ir iespējams iztērēt vairākos pirkumos, vai tikai vienā?

Dāvanu karti nepieciešams iztērēt vienā pirkumā.

Ņemiet vērā, ka Dāvanu karti nevar izmantot dalītiem maksājumiem.

Kā var saņemt iegādāto Dāvanu karti?

Dāvanu karti ir iespējams nosūtīt uz dāvanas saņēmēja e-pasta adresi, vai to var izdrukāt.

❓ Palīdzība

Vai var saņemt palīdzību, ja tā nepieciešama, veicot pirkumu InternetAptieka.lv ?

Mēs ar prieku Jums palīdzēsim! Sazinieties ar mums e-pastā [email protected], vai zvanot +371 67840809. Kā arī varat uzdot jautājumus mūsu mājaslapas tiešsaistes Čatā, to atradīsiet mājaslapas labajā apakšējā stūrī.

Vai ir iespējams saņemt konsultāciju par medikamentiem?

Ja Jums ir nepieciešama konsultācija par medikamentiem, sazinieties ar InternetAptieka farmaceitu, zvanot +371
20209252
. Darba laiks P. - Pk.: 8.30-17.00; Se. - Sv.: Brīvdiena.

Vai, izmantojot Medon aplikāciju, vairāk informācija pieejama šeit https://internetaptieka.lv/medon

Gadījumos, ja nepieciešama konsultācija par veselības stāvokli, tad iesakām zvanīt uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni 66016001.

Vai online aptiekās ir pieejams klientu atbalsts?

InternetAptieka.lv piedāvā ātru un ērtu klientu atbalstu. Sazinieties ar mums e-pastā [email protected] vai, zvanot +371 67840809.

Kā arī iespējams izmantot mūsu mājaslapā esošo tiešsaistes čatu.

Kā sazināties ar klientu atbalsta dienestu, ja rodas problēmas ar pasūtījumu?

Sazinieties ar InternetAptieka.lv klientu atbalsta servisu e-pastā [email protected] vai, zvanot +371 67840809.

Kā izvēlēties pareizo medikamentu internetā?

Ja nezināt par pareizā medikamenta izvēli, sazinieties ar mūsu farmaceitu, zvanot +371
20209252
. Darba laiks P. - Pk.: 8.30-17.00; Se. - Sv.: Brīvdiena.

Iesakām arī izmantot Medon aplikāciju online ārsta konsultācijām, informācija pieejama šeit https://internetaptieka.lv/medon

Vai arī sazinieties ar ārstu, zvanot Ģimenes ārstu konsultatīvajam tālrunim 66016001.

Kā rīkoties, ja šeit nesaņēmu atbildi uz savu jautājumu?

Lūdzam, sazināties ar mums e-pastā [email protected] vai zvanot +371 67840809.