Paziņojums

Jautājumi un atbildes

Ja man ir problēmas ar pasūtījuma veikšanu, ar ko es varu konsultēties?

Saņemiet palīdzību rakstot e-pastu, rakstot Skype vai zvanot. Kontakti šeit!

 

Kādi apmaksas veidi ir pieejami InternetAptieka.lv?

Jūs atradīsiet informāciju par mūsu daudzveidīgo maksājumu iespējām šeit!

 

Vai jūs preces piegādājat arī uz Eiropas valstīm, vai tikai Latvijā?

InternetAptieka.lv piegādā preces tikai Latvijas teritorijā.

 

Vai es varu mainīt savu pasūtījumu?

Lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku piegādi, jūsu pasūtījumu mainīt nav iespējams.

 

Kā pieteikties jaunumu un akciju saņemšanai uz e-pastu?

Lai pieteiktos InternetAptieka.lv jaunumiem e-pastā, jums ir jāieraksta savs e-pasts sākumlapas apakšā, labajā stūrī, un jānospiež pierakstīties.

 

Vai jūs varat ieteikt medikamentu pēc aprakstītajiem simptomiem?

Diemžēl nevarēsim, iesakām jums konsultēties ar savu ģimenes ārstu, vai arī  darba dienās no plkst.17.00 līdz 8.00, bet brīvdienās un svētku dienās – visu diennakti, ģimenes ārsti un ārstu palīgi sniedz medicīniskas konsultācijas iedzīvotājiem, kuriem nepieciešams medicīnisks padoms vienkāršu saslimšanu gadījumos. Ja esi nokļuvis situācijā, kad nepieciešama pieredzējuša mediķa konsultācija, zvani uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni 66016001.

 

Vai ir iespēja atgriezt atpakaļ aptiekā nopirktu medikamentu vai uztura bagātinātāju, ja tas nav lietots? (zāļu instrukcijā tika rakstīts, ka vajag konsultēties ar ārstu pirms lietošana, ja ir noteikta saslimšana). Paldies!

 

Informējam, ka neviens normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai. Iesakām vienmēr konsultēties ar ārstu vai farmaceitu pirms zāļu iegādes, kā arī rūpīgi iepazīties ar zāļu lietošanas instrukciju.

Lai iegūtu informāciju par Latvijā reģistrētām zālēm , iesakām apmeklēt arī tīmekļa vietni www.zva.gov.lv, kur sadaļā „reģistrs”, ierakstot attiecīgo zāļu nosaukumu sadaļā ‘humāno zāļu meklēšanas forma”, ir pieejama ne tikai interesējošo zāļu lietošanas instrukcija, bet arī šo zāļu apraksti.
Vienlaikus Inspekcija informē, ka uztura bagātinātāju uzraudzību un kontroli Latvijā veic Pārtikas un veterinārais dienests.

Sīkāku konsultāciju un skaidrojumu par zāļu kontroles jautājumiem iespējams saņemt pa tālruni 67357811 darba dienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00.

 

Vai varu atgriezt zāles aptiekai, ja pēc zāļu lietošanas ir alerģiska reakcija?

Atbildot uz Jūsu uzdoto jautājumu, informējam, ka neviens normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai, konstatējot alerģisku reakciju.

Konkrētajā gadījumā Inspekcija iesaka Jums vērsties pie ārstniecības personas, kas zāles rekomendējusi vai farmācijas speciālista aptiekā, kurā zāles iegādātas un informēt par nevēlamo zāļu blakusparādību, lai speciālists, uzdodot pacientam jautājumus par zāļu lietošanu, aizpildīt visas ziņojuma veidlapā „par neparedzētu vai būtisku zāļu blakusparādību” nepieciešamās ziņas.

Attiecībā uz recepšu zālēm ārstam, bet attiecībā uz bezrecepšu zālēm ārstam vai farmaceitam (atkarībā no tā, pēc kura speciālista rekomendācijas uzsākta zāļu lietošana) saskaņā ar 2005.gada 6.decembra Ministru kabineta noteikumu Nr.919 „Zāļu lietošanas izraisīto blakusparādību uzraudzības kārtība” 4. punktu- ir pienākums informēt Zāļu valsts aģentūru par zāļu blakņu gadījumiem, aizpildot speciālu ziņojuma veidlapu par blakusparādībām, ko, iespējams, izraisījusi zāļu lietošana.

Sīkāku konsultāciju par zāļu kontroles jautājumiem iespējams Veselības inspekcijā pa tālruni 67357811 darba dienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00.

 

 

 

Atbildes uz jautājumiem Jūs saņemsiet 1-3 darba dienu laikā no 9:00-17:00.

Klientu serviss

(+371) 67147058

info@internetaptieka.lv

Kur mēs atrodamies?

Dzelzavas iela 120M, Rīga, LV-1021

 

Pirmdiena - piektdiena 9:00 - 18:00

Sestdiena - svētdiena brīvdiena

Vārds:
E-pasts*:
Tālrunis:
Komentārs*:
Drošības kods*: