Jautājumi un atbildes

Ja man ir problēmas ar pasūtījuma veikšanu, ar ko es varu konsultēties?

Mēs vēlamies, lai iepirkšanas pieredze mūsu aptiekā būtu patīkama un viegla - ar prieku palīdzēsim un sniegsim konsultāciju, atbildot uz e-pastu, Skype un telefona zvanu. Gaidīsim ziņu!

Mūsu kontakti:

e-pasts: [email protected]

Skype: internetaptieka.lv

Mobilā tālruņa numurs: 26699176

Tālruņa numurs: 67147058

Kādi apmaksas veidi ir pieejami InternetAptieka.lv?

Rūpējoties par mūsu klientu, piedāvājam dažādus ērtus apmaksas veidus:

  • Ar norēķinu karti vai skaidru naudu preces saņemšanas brīdī InternetAptieka.lv Dzelzavas ielā 120M, Rīgā
  • Izmantojot SEB bankas banklink
  • Izmantojot Swedbankas banklink
  • Izmantojot Citadele banklink
  • Veicot pārskaitījumu no jebkuras bankas
  • Maksājums ar VISA, MasterCard, Maestro vai Visa Electron
  • Skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī pie kurjera (summai jābūt precīzai, bez atlikuma)
  • eriga.lv norēķinu sistēma Rīgas domes izglītības un kultūras departamentam (pirms pirkuma informēt)

Pēc pasūtījuma veikšanas uz norādīto e-pasta adresi nosūtīsim priekšapmaksas rēķinu. Šī informācija būs redzama arī uz ekrāna pasūtījuma procesa pēdējā posmā. Lūdzam veikt priekšapmaksas rēķina apmaksu, kā maksājuma mērķi norādot pasūtījuma numuru. Pasūtījuma apmaksu jāveic 3 darba dienu laikā. Maksājuma nesaņemšanas gadījumā norādītajā laika periodā, pasūtījums, diemžēl, tiks anulēts.

Jāmin, ka pasūtījumu varēsim piegādāt vai nodot klienta rokās tikai pēc apmaksas saņemšanas.

Vai jūs preces piegādājat arī uz Eiropas valstīm, vai tikai Latvijā?

Mēs piegādājam preces tikai Latvijas teritorijā.

Vai es varu mainīt savu pasūtījumu?

Lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku piegādi, jūsu pasūtījumu, diemžēl, mainīt nav iespējams.

Kā pieteikties jaunumu un akciju saņemšanai uz e-pastu?

Lai pieteiktos InternetAptieka.lv jaunumiem e-pastā, ir jāieraksta savs e-pasts sākumlapas apakšā, un jānospiež “pieteikties”.

Vai jūs varat ieteikt medikamentu pēc aprakstītajiem simptomiem?

Diemžēl nevaram, iesakām konsultēties ar savu ģimenes ārstu.

Iesakām arī saņemt konsultācijas no ģimenes ārstiem un ārstu palīgiem, kuri sniedz medicīniskas konsultācijas iedzīvotājiem, kuriem nepieciešams medicīnisks padoms vienkāršu saslimšanu gadījumos. To iespējams darīt darba dienās no plkst.17:00 līdz 8:00, bet brīvdienās un svētku dienās – visu diennakti.

Ja ir steidzami nepieciešama pieredzējuša mediķa konsultācija, iesakām zvanīt uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni 66016001.

Vai ir iespēja atgriezt atpakaļ aptiekā nopirktu medikamentu vai uztura bagātinātāju, ja tas nav lietots? (zāļu instrukcijā tika rakstīts, ka vajag konsultēties ar ārstu pirms lietošana, ja ir noteikta saslimšana). Paldies!

Diemžēl jāinformē, ka neviens normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai. Iesakām vienmēr konsultēties ar ārstu vai farmaceitu pirms zāļu iegādes, kā arī rūpīgi iepazīties ar zāļu lietošanas instrukciju.

Lai iegūtu informāciju par Latvijā reģistrētām zālēm, iesakām apmeklēt arī tīmekļa vietni www.zva.gov.lv, kur sadaļā „reģistrs”, ierakstot attiecīgo zāļu nosaukumu sadaļā ‘humāno zāļu meklēšanas forma”, ir pieejama ne tikai interesējošo zāļu lietošanas instrukcija, bet arī šo zāļu apraksti.
Vienlaikus Inspekcija informē, ka uztura bagātinātāju uzraudzību un kontroli Latvijā veic Pārtikas un veterinārais dienests.

Sīkāku konsultāciju un skaidrojumu par zāļu kontroles jautājumiem iespējams saņemt pa tālruni 67357811 darba dienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00.

Vai varu atgriezt zāles aptiekai, ja pēc zāļu lietošanas ir alerģiska reakcija?

Diemžēl, jāinformē, ka neviens normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai, konstatējot alerģisku reakciju.

Konkrētajā gadījumā Inspekcija iesaka vērsties pie ārstniecības personas, kas zāles rekomendējusi vai farmācijas speciālista aptiekā, kurā zāles iegādātas un informēt par nevēlamo zāļu blakusparādību, lai speciālists, uzdodot pacientam jautājumus par zāļu lietošanu, atzīmētu visas nepieciešamās detaļas ziņojuma veidlapā „par neparedzētu vai būtisku zāļu blakusparādību”.

Ministru kabineta noteikumi Nr.47, II Ārstniecības personas, farmaceita un pacienta tiesības un pienākumi paredz:

"Pacientam ir tiesības ziņot Zāļu valsts aģentūrai vai zāļu reģistrācijas īpašniekam par iespējamām zāļu blakusparādībām (arī izmantojot šo noteikumu 2.pielikumā norādīto ziņojuma paraugu vai Zāļu valsts aģentūras tīmekļa vietni www.zva.gov.lv)."

Sīkāku konsultāciju par zāļu kontroles jautājumiem iespējams saņemt Veselības inspekcijā pa tālruni 67357811 darba dienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00.